D.U.K. Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Registracija, prisijungimas ir paskyra

Kodėl turiu patvirtinti savo tapatybę?
Kaip patvirtinti savo tapatybę?
Kokius mano asmens duomenis mobilioji programėlė Perlas Go kaupia ir kodėl?
Kodėl Perlas Go mobilioji programėlė reikalauja tam tikrų prieigų?
Ar galiu keisti PIN kodą?
Kaip pakeisti asmeninius duomenis (vardas, pavardė, telefonas)?
Ką daryti, jei pakeičiau telefono numerį arba praradau telefoną? 
Kaip ištrinti paskyrą?

Mokėjimai

Kiek kainuoja Perlas Go paslaugos?
Kaip apmokėti sąskaitas?
Kaip susikurti mokėjimo sąrašą?
Kiek mokėjimo sąrašų galiu turėti?
Ar galiu vienoje paskyroje apmokėti kelių skirtingų asmenų mokesčius?
Ar galima koreguoti mokėtinas sumas ir apmokėti tik dalį sąskaitos?
Kodėl sąskaitos suma pateikta su „-“ ženklu?
Gavau mokėjimo sąskaitą su skola už praėjusį laikotarpį, nors mokėjimo sąskaitą buvo apmokėta.
Kada paslaugos teikėjas gauna mano įmoką/informaciją apie apmokėtą įmoką?
Kada atnaujinami duomenys?
Ar galima įmokas apmokėti neturint Lietuvoje registruotos banko sąskaitos?
Kokie yra apmokėjimo būdai?
Ar asmenys, nesulaukę 18 metų, gali naudotis programėle?